Kyckling i ugn

God eftermiddag!
Förste logga in på bloggen tidigare idag men det funkade inte
men nu skriver jag i alla fall.

Lagade en jättegod lunch innan.
Kycklingfile i ugnen med grönsaker.
Man skär kycklingfilen i längder, sedan så brer man på senat och lägger en
skiva ost på varje. Sedan virar man bacon runt kycklingfilen.
In i ugnen i 25 på 225 grader.
Sedan gjorde jag en sallad på tomat, lös och paprika.
Och cream fresch och örter blandat till kycklingen.
Hur gott som helst.

Ikväll blir det filmkväll med E och M.
Ska bli mysigt faktiskt.
Vi ska kolla på The woman, vet inte riktigt vad det är för film
men tjejerna sa att den var bra.

Nu orkar jag inte sitta vid datorn längre.
Ska försöka hitta på något annat tills jag ska till E.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0