Det var skönt att komma hem

Då var det måndag igen.
Hemskt vad tiden går fort.
Jag har spenderat min helg i bredared och i herrljunga.
Vi har faktiskt haft riktigt mysigt.
Jag har haft högläsning i sängen med en massa skratt.
somnade dock inte förrän vid 4 och skulle upp vid 8 dagen efter.
Åkte in till stan och shoppade lite och sedan begav vi oss till
Herrljunga.
Det var mysigt, det var länge sedan vi var där.
Vi badade bastu och käkade gott.
Sov i baren på ett loft som jag får panik av och gick därför,
mitt i natten, och la mig i soffan.
Vilket resulterade i att jag inte fick mycket sömn och jag frös konstant
hela natten.
Sedan igår så var i hemma hos M´s föräldrar och käkade för att dem hade
fyllt eller om om dem skulle fylla år, vet inte riktigt hur det var.
Men jag vet att det var trångt i alla fall.
18 personer i en 3:a.
Men det var mysigt.
Kom en massa personer jag inte kände.
Men jag orkade inte vara social så vi satt för oss själva i datarummet.
Men så småning kom folk och var nyfikna på vad vi gjorde i alla fall.
M fick punktering också så det fixde vi med.
Trots att det var iskallt ute.
Efter ett tag ville jag och T bara hem och vi började åter åka tillbaka till Borås.
Det var skönt att komma hem..


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0