Deppväder

God Morgon!
Ska iväg och jobba om en stund, det är väl helt okej nu
känner jag, men jag är trött och orkar inte bry mig nu så
jag vet inte om jag ska lita på vad jag känner :p

Vädret är lika tråkigt som vanligt.
En massa slask och allt är deppigt.
Jag vill ha vår nu.

Jag vill åka utomlands och bara glömma allt.
Bara åka någonstans och ha de mysigt.
Funderar på att snacka medt jejerna om en
liten roadtripp i sommar kanske?
Det hade ju varit skit kul =)

Ne nu ska jag försöka äta upp min frukost.
Gillar inte att äta frukost så mycket.
Kan inte fatta varför det är så svårt att få i sig den.
Jag var hungrig för ett tag sedan, men sen när
man ser frukosten blir man inte lika hungrig och
kämpar för att få i sig den...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0