Dag 5

Sitter nu här och äter frukost.
2 ägg och yoghurt med solrosfrön och pumpakärnor.
Jätte mumsigt faktiskt =)

Det är fortfarande snö här i Borås men idag är det klarblå
himel och man blir glad av att bara kolla ut på det fina vädret.
Har inga större planer för idag.
Kan inte göra så mycket när man inte har så mycket pengar.
Men det är okej ändå.
Jag klarar mig bara finfint =)

Just det, jag häll ju på med en halsduk för ett tag sedan.
Tyvärr har den fortfarande inte blivit klar.
Men jag tänkte att jag skulle jobba lite me den nu när jag
väntar på att T ska vakna.
Hoppas jag kommer lite framåt =)







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är duktig

kram mamma

2009-02-14 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0