Dag 4

Sitter och äter frukost just nu.
Två kokta ägg och 3 bacon skivor.
Och så lite fetaost =)

Tänkte gått och tränat imorse men det blev så sent igår kväll.
Var hos E och kollade på film med tjejerna.
Det var riktigt mysigt.
Dem hade självklart dukat upp med chips och sånt men jag hade
med mig apelsin och mandlar.
Det funkade utmärkt eftersom jag älskar frukt och nötter =)
Kollade på hela 3 filmer.
Åkte hem vid halv 1 på kvällen/natten.
M körde hem mig då jag inte ville gå hem i kylan och mörkret =)

Idag är den en härlig dag.
Solen skiner och det känns fantastiskt att vakna till detta ljus.
Men det är en massa snö ute så antagligen är det hur kallt som helst.
Ska nog gå en lite promenad senare med T.

Nu ska jag sticka.
Ha dt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0