Ingenting....

Nu var det himla länge sedan jag skrev här.
Men har varken haft lust eller energi att lägga ner på att skriva här.

Men det har väl inte hänt så mycket den senaste tiden.
Jag har jobbat lite och ska jobba lite mer nu i jul bara.
Det blir gött när lönen kommer i januari. Fast det är just nu jag är i behov av den :p

Idah ska jag träffa tjejerna på stan och vi ska väl göra lite allt möjligt.
Trist väder ute dock. Vill egentligen inte kliva utanför dörren.
Men men hemma kan jag inte sitta hela dagen.

Har sådan himlma huvudvärk, det började igår kväll.
Och jag som trodde att jag hade sovit bort det.
Men icke.
Den är tillbaka igen.
Kanske lite träning hjälper?
Jag googlade lite om det men hittade ingen länk om att det var
bra att träna.
Men ska nog försöka mig på en "lugn" form av träning då?
Går det?

Nee nu ska jag träna lite och sedan ta en dusch.

Ha en bra torsdag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0