gott nytt år

Jaa då var det nya året snart här.
Det känns verkligen inte som det....
Men men det kändes inte som julafton när det var heller,
så det är väl bara att göra det bästa av situtionen =)
Detta året kommer iallafall bli ett jobbigt år...

Sitter och dricker kaffe och väntar på att Timmy ska vakna.
Så att vi kan åka till maxi och köpa ost som vi ska bidra med till
ikväll och ballonger, haha!
Men vete fan när han kommer att vakna, jag får väl väcka honom om en stund.

Är förkyld som bara den och ont i huvudet och nacken.
Jag ska proppa i mig alvedon och ipren nu så att jag orkar med hela natten..


Ha en underbart
Gott nytt år


//Johhy


Kommentarer
Postat av: F R I D A - mamma och gravid!

Gott nytt år vännen! :)

Finns här för dig dom jobbiga stunderna, om du vill prata! <3

2009-12-31 @ 15:09:21
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0