äntligen en uppdatering ;)

Nu har jag inte uppdaterat på hur länge som helst.
Men jag glömer liksom av det...

Julafton har varit och nu är det över.
Känns lite sorgligt...
Jag vet itne varför jag kännde så utan bara gör det.
På Julafton firade vi iallafall först med min familj och sedan
med Timmys familj.
Mysigt, mysigt.
Och igår var jag och min syster hos pappa och firade.
Vi fick god mat och några julklappar :D
Och idag blir det farmor vi ska till....
Det är många man måste fira med.
Så därför delar vi upp det lite istället.
Inte lika stressigt =)

Just nu sitter jag här och dricker kaffe medans Timmy sover som
en stock. Jag tror inte det är möjligt att väcka honom än ens.
Han var ju ute igår och lär väl vara hur bakis som helst :p

Jag var ju hos pappa som sagt igår och sedan träffade jag Frida
en stund och körde henne till jobbet.
Så det var mysigt.
Somnade inte förrän runt 2 eller ngt.
Men det var riktigt skönt att sova ut idag vill jag lova :D

Nee nu måste jag hoppa in i en dusch och göra mig fin för
farmor och farfar, hehe.

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0