Jobb, jobb och jobb

God kväll!
Sitter här innan läggdags.
Är sjukt trött och mår inte alls bra!
Förkyld och ont i halsen.
Inget vidare kan man lungt säga.
Ändå måste jag jobba.
7 dagar tills jag är ledig, fast bara en dag och sedan jobb igen!
Jag ska itne klaga, jag vet att det låter lite så.
Men det är både menat och inte, haha!


Ska ladda min mobil nu för den är stendöd.
hoppas inte folk tror att jag är död igen bara för att mobilen
inte har varit igång.

Ska kolla snabbt på arbetsförmedlingens hemsida och sedan
hoppar jag i säng och sover hela natten lång, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas mobilen fixas snart!

2009-08-12 @ 11:17:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0