Har man tråkigt kan man alltid träna =)

God kväll!
Idag har min dag bestått av jobb, men nu är jag ledig i två dagar och det känns bra.
Kvällen har bestått av att kolla på lite tråkig tv och sedan kände jag mig så rastlös
så jag tränade lite, cykling och styrketräning.
Känner mig mycket bättre nu.

Imon är det Ikea som gäller med syrran!
Det ska bli kul att göra något med henne, det var länge sedan sist.
Ska hämta upp henne vid onyx kl halv 2 och sedan bär det av mot göteborg!
Gå och kolla där och käka något gott blir det nog också.

just nu sitter jag med ett glas vatten och dricker som bara den.
Och har väldigt tråkigt.
Timmy vaknade precis och vi ska väl umgås lite innan han åker till jobbet.
Tur att jag inte jobbar imon så jag får se han nu under veckan, brukar inte bli så annars.
Jag brukar gå och lägga mig innan han har gått upp.
Men sånt är livet nu och det klara man av.

Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0