Back from the big city :(

Nu är jag i Sverige igen.
Kom hem i söndags men har inte haft lust att skriva.
Tänker inte skriva så mycket nu heller.
Elelr lägga upp bilder, för det orkar jag inte.
V och S har lagt upp bilder på facebook sååå =)

Men vi hade det underbart vill jag säga :D
Festat loss dygnet runt och shoppat.
Ville åka hem när det var dags men när man väl satt på planet
ville man tillbaka direkt.
Det är något visst med storstäder =)
fast man kan både älska det och hata det på samma gång.
Speciellt om man är från en liten stad och inte är van vid så jäkvla mycket folk på
en och samma plats.
Men det är också anledningen att man älskar det.
Man blir en i mängden och känner sig ganska liten och ensam.
Jag vet inte riktigt hur jag skall förklara den känslan så att det blir positivt.
Men det är positivt, tro mig <3

T ligger och sover.
Han har jobbat hela natten.
Lite ensam att sova själv faktiskt.
Är inte van vid det.
Och jag blir så himla rädd hela tiden.
Så jag drog ner alla periender i hela lägenheten och kände
mig genast mycket tryggare.
Jag vet inte riktigt vad det är som är fel med!

Imon kommer V hem till Borås.
Det ska bli kul, även om jag nyss träffade henne.
Men saknar att inte ha henne i samma stad eller land längre.
Men en till god nyhet är att hon ska komma hem och jobba
hela sommaren.
Fan vad nice det kommer bli alltså.
Like old times ffs<3

Nu ska jag sticka.
Orkar inte skriva mer...








Kommentarer
Postat av: vicky

wieeeeeee :D <333

2009-04-01 @ 19:35:39
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0