Spindelajkt

Nu har jag vaknat efter en ganska sömnlös natt i soffan.
Jag vågade nämligen inte sova i mitt rum då jaag igår troligtvis såg en stor spindel.
Det var riktigt läskigt.
Jag skuttade ut ur mitt rum och fick med mig mobilen.
Jag hade tänkt att ringa Timmy, men Sussie sov i pappas säng så hon och jag gick på spindeljakt.
Men vi hittade inget.
Så Sussie antog att jag hade sett i syne.
Men jag vet faktiskt inte.
Så nu vågar jag inte gå in i mitt rum.
Timmy skulle ha kommit förbi efter jobbet men han är hemma sjuk idag igen.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig in i mitt rum
Jag är rädd.
Jag verkligen hatar spindlar.

Men jag funderar ändå på att rusa in i mitt rum och hämta sakerna, för jag måste ju ha dem.
Jag kommer inte våga sova där i natt heller.
ååå vad jag hatar småkryp.

Undra vad jag ska göra idag?

None

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0