Nytt liv...

Nu är den snart här, dagen då min lilla ängel åker iväg över vattnet till ett annat land.
Det som är positivt är att det är lätt att komma och hälsa på...
Faan nu kommer tårarna, bara att tänka på det gör mig deppig.
Tänkt hur det ska bli när vi verkligen ska ta farväl.
Jag saknar dig redan sötnos, men jag ska snart träffa dig så det kommer kännas lite bättre iaf.
Och imon är bara ett måste att träffa dig...

Jag har börjat mitt nya liv nu, menat...
- Måltider vid fasta tider
- Träning varje dag
- En mjuk variant av GI metoden
- Inga sötsaker

Idag var min första dag, jag hoppas det kommer att funka.
Fast jag måste medge att sötsuget är något man inte kan gå miste om.
Men så är det väl om man vill göra något, det finns alltid hinder i vägen.


//J

Kommentarer
Postat av: vicky

Besök mig NU! saknar dig :( <3

2008-09-20 @ 02:16:32
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0