Hur rädd får man va?

Sitter här i soffan och vågar knappt sätta ner fötterna på golvet.
Jaa, min fobi för att gå på golvet håller fortfarande i sig sedan min skräckupplevelse som hände igår.
Jag är rädd att gå på golvet och en spindel ska komma gående över golvet och attackera mig.
Höre flera konstga ljud vid tv och stereon innan och jag trodde det var en spindel men såg inget.
Men jag är fortfarande skiträdd.
Men nu väntar jag på min prins på den vita hästen (Timmy).
Han ska hjälpa mig söka igenom rummet igen och försöka få mig att sätta min fot där igen.
Vilken tur att pappa och Sussie snart flyttar ihop i en nya lägenhet.
Vi får lägenheten den 1:a November tror jag.
Fast jag har ännu inte sett lägenheten så det blir väl intressant.
Hade tänkt att packa ner lite saker som jag inte använder idag men jag vågar som sagt inte gå in på mitt rum.

Neej, nu ska jag ringa min prins och fråga vad han har tagit vägen.

None

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0