Ett slag för hälsan och miljön

Den perfekta höstdagen hade anlänt till Borås idag.
Eller egentligen var det lite för varmt för en höstdag men den var vacker som en höstdag.
Jag älskar verkligen hösten med dess olika färger och löv som yrar omkring.
Jag skllue göra allt för att få ha höst ända tills våren kom.
Bara skippa vinter liksom.


Dagen har bestått av att kolla på one tree hill och gossip girl.
Sedan bar det av till stan för att inhandla mat till min sjuka älskling.
Hem till honom och lagade mat, slutade med att jag lagade mat till hans kompis också.
Det var mysigt, vi satt i soffan och åt varm kyckling/ädelost soppa.
Riktig god faktiskt.
Efter ett tag hos min älskling bar det av till stan för klippning och färgning av mitt hår.
Gud vad skönt det kändes att färga det igen.
Klippte mig mycket och nu har jag kort hår. (Bild kommer imon, förhoppningsvis).
Efter detta gick jag hem till mamma lite för att umgås med min kära syster yster.
Vi kollat på vem kan slå philip och fredrik och skrattade åt gammla bilder vi kollade på på datorn.
Det var kul, men kan inte fatta hur jag såg ut för några år sedan, skäms verkligen, haha.

Nu sitter jag här hemma och försöker bekanta mig med min nya frisyr.
Samt att försöka planera min morgondag.
Imon är det verkligen allvarlet som börjar.
Inga genvägar finns det.
Så jag har bestämt mig för att cykla överallt, eller iaf nästan.
Jag slår ett slag för hälsan och miljön, med start imorgon.
Sedan har jag tvättid imon kl 12, sådär kul, men ett måste.

Nu ska jag kolla på One tree hill...

//J

Kommentarer
Postat av: vicky

åååh jag måste få se din nya frissa :D:D:D säkert skitsnygg! lycka till med cyklingen flugis :D <333

2008-09-24 @ 11:09:32
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0