S-krokar

God Morgon allihopa!
I natt fick jag lite mer sömn är förra natten, det kändes hur skönt som helst.
Anledningen till allt detta var för på Onsdagen då det var varborg festade jag till det lite,
jag kom hem vid 1 halv 2 och skulle börja jobba kl 7 dagen därpå. Det kändes lagom kul
att gå upp kl 6 för att fixa i ordninge alltihopa. Jag lagade till och med mat som jag kunde ha
med mig till jobbet och käka. Men det visade sig att jag inte behövt göra det eftersom vi fick både
frukost, lunch och fruktstund. Iaf var det invetntering på mitt jobb som jag skulle göra och den somS-krok
har varit på Verktygsboden i Borås, den vet att det är mycket prylar, spciellt små saker.
OCH ALLT VAR TVUNGET ATT RÄKNAS.
Jag själv fick räkna små S-krokar med min jobbakomips Frida.
Vi kom upp i några tusen om man säger så.
Och sedan när man äntligen var klar med det då fick man ett annat uppdrag
och då kändes det som att vi hade för mycket grejer där.

Nu sitter jag här och ska snart duscha för att sedan åka ner på den ljuvliga vårmarknaden.
haha, nee ljuvlig är den väl inte dirket. Men man går alltid dit ner och kollar även om man inte hittar något eller att man vet att man inte kommer att köpa något. Det är bara så att man måste kolla in den.

Ha det gött
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0