Reunion

Jaaa, jag får väl börja blogga åtminstone några gånger i veckan så att jag inte tappar det igen.
Idag var jag uppe tidigt och körde, sedan så kom jag hem till min älskling.
Vi spenderade några timmar med att städa, duscha, kolla på tv och diska.
Mycket rofyllt, haha =)
Sedan var det dags att träffa tjejerna.
Jävlar vad länge sedan det har varit sedan vi verkligen satt ner och pratade om allt och inget.
Så det blev en lite reunion för mig, Mirrs och Vix =)
Synd att Edona inte kunde komma bara, men en annan gång förhoppningsvis =)

Fick veta idag att en kompis ligger på sjukhus, fick nästan en hjärtattack när jag fick veta det.
Hoppas hon mår bra bara, snackade lite med hennes mamma över sms bara. Snackade inte
med min kompis för hon orkade inte det. Som tur är ska hon skrivas ut imon eftermiddag.
Blev skit orolig, hjärtat slog flera volter.

Imon är det skola igen, det suger röv.
Jag hatar skolan och jag fattar inte hur jag ens orkar ta mig dig längre.
Men men sånt är livet, det är ju trots allt snart slut på eländet =)

Cya ppl
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

det var mycket trevligt flugis (L) och jaaa, snart.. snart är det slut på eländet till skola!!!! :D:D:D

2008-03-16 @ 23:12:23
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Malin

Nu är jag hemma igen (som du vet! ha en underbar Påsk!

2008-03-20 @ 22:04:21
URL: http://moonlightqueen.blogg.se
Postat av: Malin

Nu är jag hemma igen (som du vet! ha en underbar Påsk!

2008-03-20 @ 22:04:35
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0