Många väckningar

Jaa då sitter man här och ska snart gå till jobbet,
är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.
Somnade nämligen ganska sent och sedan vaknade jag
av att jag fick en hostattack och fick gå upp och ta hostmedicin.
Och i samma veva kom T och R hem från en fest, så det tog en stund
innan jag somnade. Men sen när jag hade somnat så kom T´s mum
med hundarna så då fick jag gå upp ytterligera en gång. För att sedan somna
om och gå upp en timme senare.
Och nu sitter jag här i mörkret. Försöker vara tyst så jag inte väcker alla.

Längtar tills vi ska åka till IKEA, ville gjort det idag, men det blir måndag vi åker.

Men men, nu ska jag rusa till bilen och köra till jobbet.

//J

Kommentarer
Postat av: vicky

jaaaa, det var tråkigt att du inte kunde hänga med :( hoppas du mår bättre nu älskling! saknar dig med!!! <3

2008-12-28 @ 16:15:14
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0