Boring as hell

Sitter här och har tråkigt.
Alla är eller ska på fest förutom stackars mig som ska jobba imon...
Ska köra lillsyrran senare så jag kan låna mammas bil till jobbet imon ,
för T är i ulricehamn och var självklart tvugen att köra bil dit.....

Kollade precis på du är vad du äter och som vanligt fick man en kick av det,
att man nu ska kämpa för att börja träna igen och komma igång.
Men faan vad svårt det är.
Men jag tänkte att jag skulle börja med det nu på måndag och komma igång.
Men så jobbar jag från 9-18, så det känns inte som man vill göra något
när man har slutat och är skit trött.
Och då tänkte jag men efter nyår då ska jag köra igång.
Men vad faan, jag tror jag börjar snart istället för efter nyår,
det känns så långt dit även om det inte är det.

Saknar lilla Cookie, hon är min lilla favorit.



Shit, vad tråkigt det är....
och kilit väder är det ute också, så man blir ännu deppigare....

Men men nu ska jag försöka roa mig själv genom att städa igen,
eller något...


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0