Bläääää

Jag har insett att min sista kyss... var med den jag älskar
Jag lyssnar på... Datorns surrande för tillfället
Jag pratar... Med alla som jag gillar och är trevliga
Jag älskar/tycker om... Jäkligt bra musik och alla mina underbara vänner
Min bästa vännner... är dem bästa
Jag avskyr när folk frågar... varför är du arg? 
Kärlek är... oerhört komplicerat ibland
Någonstans, tänker någon (jag) .... på att jag verkligen inte orkar jobba idag.
Jag kommer alltid att... sakna något...
Jag är hemligt förälskad i... alla mina skor
Sist jag grät var... för någon vecka sedan då jag tänkte på mormor..
Min mobiltelefon är... Jättebra jämfört med mina gamla...
När jag vaknar på morgonen... Vill jag verkligen inte gå upp
Innan jag går och lägger mig... gör jag mina kvällsrutiner, om jag orkar, annrs är det bara plattfall ner i sängen och sova.
Just nu tänker jag på... Vixen som förmodligen är hemma nu..
Bebisar är... söta när de sover, irriterande vid vaket tillstånd
Idag ska jag... Jobba och seda kanske träffa vix eller slå in julklappar...
I kväll ska jag... Mysa med T, tror jag 
I morgon kommer jag... kanske träffa vixen?
Jag vill verkligen vara... Någon annanstans just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0