J*vla snö

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, jag är visst inte så bra på att hålla bloggandet uppe.
Men jag hoppas att ingen har dött av det.

Jag har spenderat större delar av veckan i soffan hemma framför tv:n, har nämligen varit sjuk.
Haft ont i halsen, huvudet, haft en sjuhelvetes hosta plus att jag inte haft någon röst.
Så veckan har sugit riktigt hårt. Men men det är bara att kämpa vidare. Jag är fortfarande inte helt frisk
men jag hoppas att jag kan gå till skolan på måndag iaf.
Eller rättare sagt jag måste gå till skolan, men alvedon och ipren är mina räddare i nöden.
Plus mina tabletter för hostan och hostmedicin.
Jaa det blir många piller när man är sjuk.

Dagen har gått ut på att jag vaknade och hade skit ont i halsen, snabbt slank 1 ipren och 2 alvedon ner och gjorde situationen mycket bättre. Sedan försökte jag sova lite till och vaknade vid 10 igen. Gick upp och kolla läget lite med projektarbetet och sedan så duschade jag. Efter det ringde jag mamma och någon timme efter samtalet med henne så satt jag i bilen påväg till Frista. Och då tänker ni säker, vad gjorde du i Frista? Jo det skall jag  tala  om för er jag övningskörde lite så det blev bara så att vi åkte till frista och sedan rångedala och sedan till brämhult och sedan till hulta för att tanka och sedan hem till min älskade Timmy <3 Så här sitter jag nu och lyssnar på musik.
Livet kunde ju faktiskt varit lite roligare men man kan ju inte göra så mycket när man inte mår bra.
Men nu skall vi inte klaga på livets tråkiga sidor utan istället se vad som är positivt idag.
Och det är väl att jag har fått ganska mycket gjort idag, det känns väldigt bra. Jag gillr att gå upp tidigt på helger nu så att man hinner med lite, det känns super bra. Sheet jag håller verkligen på att bli gammal, jag går upp tidigt på helger, men men sånt är livet.

Mitt nya liv skulle egentligen börjat innan den där jävla snön kom till Borås ni vet?!?
För då skulle jag börja cykla till skolan men så gick snön bort och jag blev sjuk. Vädret blev bättre men jag kunde bara sitta inne och kolla ut på det, visserligen kunde jag väl ställa mig på ballkongen och andas in den friska vårluften men jag vill inte bara stå där och andas. Jag ville strosa omkring ute och hoppa runt med mina kompisar. Eller kanske inte riktigt hoppa runt men jag tror att ni förstår vart jag vill komma. Men jag är iaf på bättringsvägen nu och jag ska ju börja träna på Onyx igen och så måste jag köpa badhuskort, det ska bli riktigt kul faktiskt. Börja simma och träna, har faktiskt en stor längtan nu eftersom jag vill röra på mig, speciellt när mina planer som jag hade innan snönn gick upp i rök. Damn snön som kom. Nej nu ska jag inte sitta här längre. Ni får ha en underbar helg och göra roliga saker.

Cya people
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0