Senaste tiden

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva här nu.
Jag kanske har fått ett liv?
Joo det måste nästan vara det va?
Att jag inte har lika mycket tid att sitta framför datorn längre.
Jag hoppas att det är så iaf =)

Men den enda stora grejen som har hänt nyligen var att jag och mirry var i london.
Vi hade det hur kul som helst. Vill bara tillbaka dit, NUUUU.
Vi flängde runt i tunnelbanan som två vantar (?) och åkte till olika saker för att utforska dem.
Vi vandrade runt i stan och flummade. Vi shoppade så att vi nästan dog.
Vi var på Madame Tussaud och kollade på alla vaxdockor och gick in i någon jäkla skräck kammare och blev skit rädda. Men faan va kul vi hade det. Vill verkligen göra om det igen. Eller vad säger du Mirry? =)

Skolan suger röv också.
Varje morgon jag vaknar tänker jag på att jag verkligen inte vill gå.
Vill hellre bara ligga i sängen och stirra i väggen än att gå till skolan.
Såå mycket ogillar jag skolan.
Är något fruktasvärt skoltrött och jag vet inte hur jag skall hantera det :S
Jag blir galen snart...

Har varit med Timmy som vanligt och bara varit med honom.
Fått kyssa honom, hålla hans hand, skrattat med honom, varit lycklig med honom, sovit med honom, vaknat upp bredvid honom, fått krama honom, pratat med honom, myst med honom, festat med honom, ätit med honom, duschat med honom, varit naken med honom, gjort allt man kan med honom.
Han är förjävla underbar den killen.
Är så glad att han är min pojkvänn, man kan faan inte ha någon bättre än honom. Han betyder allt för mig.
Han är Underbar, snäll, gosig, mysig, glad, mjuk, söt, snygg, kramig, fantastisk, bäst, älskvärd, min...
Kan säga en massa mer ord om honom. Men orkar inte sitta och rabbla upp alla här.

Nee nu skall jag göra annat.
Nu fick ni iaf en liten inblick i vad jag har gjort den senaste tiden.
Det kan dröja ett tag till jag skriver igen eller inte.
Det återstår att se min kära vänner.
Ha en underbar natt
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0