Sätt i gång och läs :D

 YOUR REAL NAME:
Johanna Berg

2. YOUR GANGSTA NAME
(first 3 letters of your name + izzle):
johizzle

3. YOUR DETECTIVE NAME
(favourite colour and animal):
Red snake

4. YOUR SOAP OPERA NAME
(middle name and current street name):
Karin Engelbrekt

5. YOUR STAR WARS NAME
(the first 3 letters of your last name, the first 2 letters of your first name,  first 3 letters of your mom's maiden name):
Berjosk

6. YOUR SUPERHERO NAME
(2nd favourite colour, and favourite drink):
Black sex on the beach

7. YOUR IRAQI NAME
(2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your mom's maiden name, 3rd letter of your dad's middle name, 1st letter of a sibling's name, last letter of your mom's middle name):
Orkkgmt

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME
(father's middle name):
Magnus

9. YOUR GOTH NAME
(black, and the name of one of your pets):
Black Kitty





Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
7 eller 8
Vilken svordom använder du mest?
Faan

Äger du en iPod?
Jepp, ipod video
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilen tror jag, om jag inte kände mig otroligt snygg då:p
Vilken var den senaste filmen du såg?
Blood dimond
Har några av dina vänner barn?
Nepp
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hmmm..skulle nog skänka bort lite pengar innan jag köpte ngt?
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha japp ;P
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
chokladmjölk

När var senast någon stötte på dig?
För nån veckas då jag var på krogen..
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
bergochdalbanor
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Yes. Alla pratar om alla
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart.
Hur många syskon har du?
En söt syster :D
Äger du några band t-shirts?
Nej, tror inte det. Men jag äger en massa andra prylar som handdukar och muggar osv..
När flög du senast?
I Februari, till London
Läser du för skojs skull?
Jepp, älskar det.
Pratar du några andra språk?
Engelska men ska lära mig spanska :D
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och :D
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Vill ha tatuering.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag tycker lika väl tjejen kan göra det.
Vad har du med dig in på bion?
En snygg kille..:P nee men popcorn eller godis och en dricka :D
Vem var din favorit lärare?
Vet inte.
Vad har du för väder?
Klarblå himmel
Har du en blogg?
Självklart, och denna listan ska vara med där :D
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Definitivt humor och lite annat som jag säger en annan gång:P
Gillar du din boendesituation?
love it :D (Oftast i alla fall )
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många.
Äter du frukost dagligen?
Om jag hinner :D
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jaa verkligen!!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Alltid :@ (Även om det inte är jag som pratar)
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas, banan, vattenmelon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nepp
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ganska
Vad var det senaste du åt?
Glass
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mamma bara såg på mig och tyckte att jag skulle heta Johanna :D
Gillar du senap?
jepp, Johnnys :S
Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla 3 under natten?
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning :S
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nepp.
Tycker du om att krama folk?
Of course ^^
Skulle du säga att du är trendig?
Köper det jag tycker är fint (:
Äger du en digitalkamera?
nepp
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Japp.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inga, tror jag :p


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Neej


//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0