Penicilin, inte gör det något bättre...

Nu kommer jag antaglien ägna hela detta inlägget till att tycka synd om mig själv
och hata alla andra för att dem kan gå ut och ha kul.
Men det skiter jag i.
Jag skriver här för att få ut det som är inuti mig.
Deal with it.


Mitt liv suger.
Det ända jag har gjort i typ en och en halv vecka är att ha suttit hemma och glott på tv.
Alltså INTE KUL!!!
Min "halsfluss" verkar inte vara halsfluss utan ett virus eftersom det inte går över med mina äckliga tabletter som jag som tur är bara måste ha ta en gång per dag.
Men dem är stora och svåra att svälja, dem smakar skit, dem gör så att man mår illa och har ont i magen, så ni kan ju själva förstå vad dessa piller gör med mitt liv.
Ingenting åt det bättre hållet iallafall.
Alvedon käkar jag som det vore mat.
Hela tiden alvedon för att jag ska kunna svälja utan att jag tror att jag sväljer taggtråd.
Äta gör jag endas när jag tar min äckliga medicin för att förhindra att må illa.
MEN DET GÖR JAG ÄNDÅ SÅ DET SPELAR F**N INGEN ROLL :@
Och jag ska inte tala om nätterna dem är värst.
Jag har feber och kan inte sova, vaknar upp och tror någon skär av mig halsen samtidigt som det känns som jag står i duschen.
Alltså, halsen är i behov av alvedon och kroppen svettas så mkt att jag behöver ta en dusch på riktigt.
Sedan drömmer jag en massa som jag inte vill.
Som i natt drömde jag om saker som hänt i mitt förflutna.
Haha, det låter som om jag är jätte gammal fast jag inte är det.
Men men iallafall, drömmen var något jag hatade och hade nog kunnat klara mig utan i mitt liv.
Men eftersom jag är sjuk och inte kan göra något så varför inte göra det ännu värre för Johanna.
Alltid något. Jag ska ge er några exempel.
Som när jag kollade på tv4 fakta häromdagen så slutade kanalen att fungera, och det var den ända kanalen som det fanns något roligt att kolla på.
Sedan när jag skulle käka spagetti med köttfärsås (som mamma hade lagat) (och som jag försökte äta upp) så tappar jag köttfärsås i mina nya skor, som står vid tv för att jag köpte dem i måndags och har inte orkat ta dem därifrån sen jag gick direkt och la mig i soffan när jag kom hem eftersom jag mådde skit.
En annan sak, glödlampan slutade fungera när jag behövde den.
Det är alltid något som gör det värre för mig.
Det räcker inte att jag är ligger hemma och är sjuk och inte kan göra ett skit.
Jag hatar detta.
Och den som kan få mig frisk ska jag faan ge vad som helst (Eller iallafall nästan :p)
Inte nog med det.
Jag är ännu inte frisk, vilket betyder att jag kommer få spendera hela helgen hemma.
Då alla andra är lediga och har kul.
Jag hade kunnat jobba istället och tjänat pengar, men nej jag ska vara sjuk.
Jag kunde gått på fest med Mirry, men nej jag ska vara sjuk.
Jag kunde vara med cicci, som är här över helgen eftersom hon bor i falkenberg, men nej jag ska FAAAN vara sjuk.
Jag hatar det.
Snart opererar jag själv bort mina halsmandlar så jag slipper dem :@
Jag vet att man inte opererar bort dem i onödan eftersom dem ingår i imunnförsvaret men ärligt talat så orkar jag inte med att dem blir "sjuka" igen.
Det är faaan tredje gången detta året som jag har ont i halsen och mina halsmandlar blir angripna av bakterier eller virus.
Bort med dem bara.

Jag orkar inte med detta länge till.
Jag orkar bara inte.

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0