Långhelg och funderingar

Långhelgen är över, fast det kanske är lika bra det.
Så man kommer tillbaka till verkligheten igen.
Så man inte börjar vänja sig vid ledigheten...

Jag skulle kunna börja skriva om festen igår men saken är att jag inte orkar så jag struntar i det.
Det enda jag kan säga var att jag hade hur kul som helst.
Och att man verkligen inte kan lita på alla.

Min fundering som jag har just nu är:
Kan man verkligen hitta den rätta och leva med samma person hela livet?
Och hur hittar man den och hur vet man om han är den rätta?
Inte för att jag har hittat någon eller är ihop med någon för den delen, jag bara undrar.
Jag undrar också om jag någonsin kommer hitta den rätta.
Jag vet att det kanske är sådan som jag ska tänka på, jag är ju trots allt bara 18 år och har hela livet framför mig, men jag kan inte komma ifrån tanken iallafall.
Och tänk om man har den rätta eller haft honom och gjorde fel och lämnade honom?
Tänk om man kommer på det för sent att han kanske var den rätta men att man gjorde sig av med honom?
Aja ska inte fundera på det nu.
Orkar inte vara så djup, det blir bara jobbigt.
Lättare att vara ytlig :p


Imon är det nya tag (Förhoppningsvis) och ny skolvecka.
En hel skolvecka för mig som har varit sjuk dem senaste två.
Så jag hoppas det inte blir allt för jobbigt för mig.
Tillbaka till verkligheten igen.
Det suger verkligen röv...

Men men jag måste väl sova, även om jag inte har lust.
Ha det gött
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0