Helt underbart

Helgen har varit helt perfekt.
Eller kanske inte perfekt, utan bara hur bra som helst.
Inte för att det har hänt något speciellt, den har helt enkelt bara varit toppen.
Har spenderat tid med pappa, som jag inte brukar göra så ofta nu för tiden (tråkigt) och det var riktigt kul.
Sedan har jag också jobbat, som jag inte har gjort på ett tag nu.
Och det var ritkigt kul det med, eftersom det var så länge sedan.
Det var skit mycket folk men ändå var det kul.
Har även fått reda på att jag ska jobba varje Torsdag i sommar.
Ska också bli skit kul. Och det som är skönt att jobba i sommar är att vi får ha pike tröjor istället för det vi har nu :D
Haha.

På tal om jobbet, när jag cyklade hem i natt.
Inte för att det kändes som natt eftersom det redan var ljust ute vid kvart över 4 då jag var på väg hem.
Men hursomhelst så satt jag på min cykel och lyssnade på musik och kände mig bara hur glad och lycklig som helst. Det var en underbar känsla som man känner allt för sällan. Men jag själv burkar känna den allt mer när sommaren närmar sig. Eller rättare sagt när det är vår och sommaren sakta kommer smygande. Allt blir ljusare och alla är gladare. Vintern är bara så deprimerad. Det är därför jag har den.
Soo Go summer, I love it <3

Men men jag ska snart sova.
Ha det bäst och ta det lungt i natt :p
//Johhy
jajajajag

Kommentarer
Postat av: Vicky

vad bra sötnos :) (L)(L)

2007-05-28 @ 19:35:26
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0