Hårig tant

Dagen började med att jag fick användning av mina nya skor.
Ett par av mina nya skor.
Dem svarta ballerina skorna.
Super sköna :)


Sedan vidare till nationella i engelska.
Det sög arsle.
Men jag överlevde och det är det enda som räknas.

Sedan var det dags att fräscha upp sig lite.
Genom klippning och färgning av håret.
Klippte inte så mkt på längde eftersom jag vill ha långt hår och
kunna göra fina lockar med min locktång.
Men iallafall, här är resultatet.

(Jag tänkte att ni ville se fler än en bild :P)

När jag satt på bussen hem med min kycklingsallad och kände mig trött
kom en ful tant på bussen och satte sig framför mig.
Inte nog med att hon var i stort behov av at färga håret eftersom utväxter var stor,
så hade hon äve "skägg".
Dett fick mig att inse att hår är äckligt.
Iallafall på henne såg det otroligt äckligt ut.
Jag ville ta en pincett eller något och dra bort dem, inte för att jag ville komma så nära
håret i hennes ansikte men ändå.
Jag försökte tänka på annat och kolla ut genom fönstret men
min blick drogs hela tiden till hennes fula ansikte mer håret på.
Konstigt nog stirrade jag på detta ända tills hon steg av.
Inte av vilja utan jag tror att håret på hennes ansikte hade någon slags dragningskraft.
Men det är bara mina spekulationer det kan ju ha varit värre.


Nej nu ska jag ta och aktivera min internetbank som jag inte har gjort sedan jag var och skaffade den på baknen för en och en halv vecka sedan.

Ha det gött
//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahaha hååår ;P (L)

2007-05-15 @ 18:15:01
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0