Fäst vid

Här sitter jag i min säng och gör ingenting.
Jag försöker spela spel och kolla på Grey´s anatomy för att slippa tänka.
Men det funkar inte så värst bra.
Det regnar ute, mitt rum är stökigt, jag har gårdagens smink på mig, jag har tvätt som måste göras.
Jag har många saker jag kan och behöver göra men ändå sitter jag här i min säng och gör ingenting.

Jag funderar mycket på vad som har hänt.
Men jag kanske borde tänka framåt istället och gå vidare.
Släppa taget om allt som har varit.
Men ändå vill jag inte det eftersom det kanske finns en chans att jag kan få tillabaka det jag vill ha och då vill jag inte ge upp, därför håller jag mig fast vid det.
Jag vet att jag borde gå vidare och tänka på annat.
Och jag kommer göra det när jag själv är redo.

Jag har hans msn nu.
Men han är inte inne ofta eftersom han inte har bredband.
Hallå, vem har inte bredband nu för tiden.
iallafall inte relevant till det jag snackar om.
Men han måste komma in på msn senast imon.
Hoppas, hoppas, hoppas.
Kan inte bara något gå rätt i mitt liv?
Jag är så patetisk...

Jag kanske borde städa ändå.
Lyssna på min ipod och dansa runt medans jag städar.
Det är kul och jag borde göra det, hehe :)

Hoppas det kommer mer Grey´s anatomy avsnitt snart.
Vill se.
Jag vill ,jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill.....
Men jag måste säga, serien har tappat sin dragningskraft lite.
Och jag hatar det mer än allt annat.

Over and out
//Johhy

Kommentarer
Postat av: tee

kommer naveln? love you babe(L)

2007-05-18 @ 15:27:56
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0