13 poäng

Ny vecka igen.
Det suger, alldelses för mycket att göra.
Lite sömn och långa skoldagar.
Kan det bli värre?

Jag tror jag fick IG på kemiprovet...
Det suger arsle.
Inte för att jag vet säkert, men vi fick första delen på proven idag för dem hade han hunnit rätta.
Och jag fick bara hälften rätt.
Det var kass.
Och det betyder att jag måste ha 13 poäng på del 2.
Och vet ni vad?
Jag tror inte jag har så mkt :(
F***kemi

En viss person sa hej till mig idag,
jag blev glad.
Men Malin förstörde de genom att dra upp kemiprovet (Damn you :p)

Jag som hade tänkt att gå och lägga mig vid 10, men så blev inte fallet.
Det finns ju så mycket annat som dyker upp.
Till exempel att blogga och jag måste blogga för annars får ni inget att läsa :p
Haha.

Jag fick verkligen ett behov av att börja boxas.
Mirry, vart tog vårat engageman vägen??
Vill verkligen börja boxas ju :)
Ska faan göra det :D

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Plupp

Ja visst är jag snäll :D hehe det var kulit D

2007-05-28 @ 23:18:05
URL: http://moonightqueen.blogg.se
Postat av: Vicky

är en viss någon den jag tror att det är? :D

2007-05-30 @ 16:32:13
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0