Ut och njuta av vädret

Nu sitter jag åter igen här vid datorn och gör inte ett skit, eller jo det gör jag, jag är inne med diverse sidor och kollar runt lite. Men annars gör jag inget vettigt.
Borde egentligen plugga men jag orkar inte. Motivationen är helt borta till att plugga. Varför är det så? Innan pluggade jag i alla fall även om jag tycker det var skit tråkigt, nu kan jag inte ens ta upp böckerna för att jag spyr bara när jag ser dem. Jag har blivit för lat i skolan, jag gillar det men ändå inte. Det är skönt att slippa plugga, men stressen och ångesten man får att man inte har pluggat är nog värre. Så det skulle vara bättre om jag pluggade, bara jag orkade.

Idag hade jag idrotts-prov. Det var så lätt jämfört med vad jag trodde att dt skulle vara. Jag hade stressat upp mig helt i onödan och Malin fick stå ut med mitt pladder i en timme. Och jag bara snackade på om ingenting. Stackars henne :P Men men om man är kompis med mig så får man stå ut med sånt ;)
Men som sagt, jag får i alla fall inte IG på provet som jag trodde jag skulle få. Så det är positivt där :)
Och min lärare har berömt mig framför min farsa, så han är stolt över mig, det känns bra. För jag verkar inte passa in här hos honom för övrigt så det är bara bra :)

Imon ska jag äntligen hämta min cykel. Då kan jag börja cykla och njuta av världen utomhus igen. Äntligen :)
Älskar verkligen att vara ute nu på sistone. Men det är nog bara för att det äntligen börjar bli bra väder och varmare. Plus att man har suttit inne hela vintern. Ååå vad jag älskar när det blir varmare, man blir så lycklig då :)
Lycklig och glad är vad man blir. Och en massa känslor bara åker runt i kroppen på en, det är underbart.

Men jag ska nog börja plugga nu, lite i alla fall :p

Åååå vad jag älskar våren :):D

Ännu en dag närmare min 18 års dag :)

//Johhy

Kommentarer
Postat av: tee

pluuutt, snart är du 18 :D (L)(L)

2007-03-15 @ 20:10:18
Postat av: Johanna

Ja det var en lååång timma. hehe men det var ju lätt provet :D älskar dig <3<3<3 (L)

2007-03-15 @ 23:04:17
URL: http://moonightqueen.blogg.se
Postat av: teaa

hey baby, grattis på 18årsdagen i efterskott. kunde inte gratta dig igår mådde piss, hade feber hela dagen och sov hela tiden typ. Förlåt. Ses imorn! =) (L)

2007-03-20 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0