inflytt och utflytt

Nu sitter jag här vid tv:n och försöker plugga, men ingenting i hela världen kan motivera mig till att verkligen göra det. Det är egentligen sorgligt men vet ni vad? jag bryr mig inte. Jag borde, men jag gör det inte.
Jag skulle bloggat redan i helgen eller förra veckan men tiden räcker inte till. Tiden räcker aldrig till, även om man skulle ha dubbelst så mycket tid så skulle det ändå inte räcka. Det bara är så...

Men som sagt jag hade tänkt att blogga om vecka 10. Det var underbart rolig och underbar.
Egentligen började det faktiskt lördag vecka 9 då jag flyttade in hos Malin. Jag skulle egentligen ha flyttat in på fredagen men jag var sjuk så jag kunde inte det, och det kanske var lika bra det så jag inte var ivägen när hennes familj skulle åka iväg. Men som sagt, jag flyttade in på lördagen. Jag hade som vanligt med mig hur mycket packning som helst. Det burkar jag alltid ha, även om jag bara ska vara borta några dagar. Det är liksom som om kläderna och sakerna ber mig att jag ska ta med mig dem. Dem nästan klämmer sig in i väskorna själva.
När jag väl är hos Malin och ska bära in allt blir hon lite chockat att jag har med mig så mycket saker (fast att jag en timme tidigare hade skickat ett sms om att jag hade en massa saker med mig:p). Jag gjorde mig hemmastadd och vi satt i soffan och slappade lite innan vi började göra i ordning för tjejkvällen. Vi hade det jätte mysigt och trevligt den kvällen. För en gångs skull tog vi det lite lungt en helg. Det brukar alltid annars vara något planerat, någon fest man ska gå på eller något annat.
Söndagen blev lika slapp den. Vilket var hur gött som helst.
Jag och Malin visste och hade bestämt oss för att plugga denna veckan. För skolan styr även om man inte vill det. Vi hade nämligen svenska inlämning. Okej det var det ända Malin hade men jag hade två prov också, så veckan blev jobbig och stressig på det sättet. Men vi var på gården både måndagen och tisdagen, fast vi borde ha pluggat men vem orkar egentligen? Vilket resulterade i att vi fick plugga som idioter på onsdag kväll..men det är det värt. =)
Jag hade tänkt att berätta varje lite rolig sak vi var med om den veckan men jag insåg plötsligt att det är himla massa saker och jag orkar inte det....heheh=) så ni får antigen gå undrandes eller fråga mig, hehe =)
Saker som jag inte glömmer:
*Konversation på dålig engelska i sängen
*Fyrkantig glass...
*När malin skulle göra potatismos..vatten..hahah :p
*Mina snarkningar
Det är några saker, men det finns mer men jag orkar verkligen inte rabbla upp alla nu. Vänner är på tv och jag inser att jag inte längre är fokuserad och på humör att blogga. Det händer alltid. Jag börjar blogga och tycker det är jätte kul och sedan ju mer jag skriver desto tråkigare blir det. Eller inte tråkigt utan bara...jobbigt..eller nee inte det heller. komme rinte på något bra ord för det...Men jag har kommit på något som kanske hälper det. Blogga kortare varje gång. haha...och på så sett kanske det blir oftare också :D

Men jag hade verkligen en otroligt rolig vecka med dig dalring, vi måste definitivt göra om det, fast hemma hos mig kanske? =) Jag flyttade ut nu i helgen, då hennes föräldrar kom hem igen, ville itne vara ivägen när dem hade kommit hem så jag flyttade hem till pappa. Så denna vecka ska jag spendera här. Och till helgen hem till mamma igen =) och sedan är det inte långt kvar till min födelsedag ;)

Nej nu har jag verkligen tappat koncentrationen, jag sitter bara och kollar på vänner. och detta inlägg blev skit men jag orkar itne bry mig, jag har iaf bloggat nu så nu kan ingen klaga :P hahah....

Snart får jag min cykel igen :D
Varför ska man sakna personer som man egentligen inte borde sakna? Varför gör du såhär mot mig? varför tvingar du mig att tänka och känna såhär? men men det är bara att ignorera.
Och jag vet inte vart jag har allihopa. jag är så förvirrad. jag vet inte mkt men det kanske ska vara så. du jävlas med mig bara säkert.....
aja men nu ska jag hålla käft för jag bara skriver saker som jag knappt förstår mig på själv...hahaha

btw, jag fyller snart 18 år :D den 19 mars..glöm inte :P

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jadu älskling skulle du rabbla upp allt hade du ju suttit här hela kvällen/natten men du fick ju med det roligaste.. potatismos. har aldrig sett en så underlig min förut som du hade då :D pussar o kramar i mängader

2007-03-13 @ 23:19:40
URL: http://moonightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0