Detta har hänt

Det var ett tag sedan jag skrev och jag har en hel del att berätta. Men jag kommer inte göra det eftersom det är en hel del och jag orkar inte skriva ner allt.

Just nu känns det som om alla bara ignorerar mig. Att alla bara drar sig undan från mig. Och jag vet inte vad jag har gjort. Eller om jag bara inbillar mig. Snälla någon säg vad jag ska göra och hur jag ska tänka.

Senaste tiden i korthet:
*Jag har fyllt 18 år.
*Jag har varit på krogen och dansat och haft hur kul som helst.
*Haft kalas/fest för släkten.
*Shoppat.
*Jobbat (Det var jättekul, hade trevliga/rolia/schyssta arbetskamrater)
*Sovit.
*Städat.
*Fick en massa fina presenter.
*Laddat på min mobil, äntligen :)
*Haft det lungt i skolan.
*Sjungit singstar med syrran :D
*Druckit champange
osv osv.......
Det är några saker som har hänt :)

Det är så himla underbart att vara ensam hemma. Man kan göra i princip vad man vill. Man kan bara vara, utan att någon tjatar på en. Jag älskar verkligen det. Man kan göra saker i sitt eget tempo, utan att någon klagar eller tjatar. Jag verkligen älskar det.

Men men har en massa mer att säga som jag tänker på just nu men jag orkar verkligen inte skriva ner allt.
men ni får ha det så bra allihopa:D

//Johhy

Kommentarer
Postat av: flugan

jag vill också vara 18!! haha (L)(L) jag ignorerar dig inte.. vi sov ju för guds skull i samma säng inatt ;D haha

2007-04-01 @ 11:19:35
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0