Working girl

Idag har jag tjänat 80 kr på 5 minuter.
Stolt över mig själv, haha ^^
Ska tjäna ännu mer imon och efter helgen :D

Men nog om det.
Just nu sitter jag här i min säng och snackr med folk och kikar runt på lite olika sajter.
Och nu måste jag gå på toa kommer om 30 sek...
Back.
Okej det kanske tog en minut, men det var bara för att jag var tvungen och gå ut i vardagsrummet och känna om pappas nya fläkt fläktade bra, det gjorde den...haha^^

Idag hade jag på mig mina höga skor som jag köpte för några dagar sedan.
Folk stirrade som om dem aldrig hade sett en lång människa i hela sitt liv.
Men okej, jag kan fatta att folk stirrar eftersom jag blir ungefär kanske 10 cm länge än vad jag är. (Är 178 cm lång)
Men hallå, man behöver inte stirra så j*vla mycket som dem gjorde.

Idag har jag jobbat, det har varit helt okej.
Som tur är har jag ju två människor som jobbar med mig, så det kan bli lite skojj iaf
Fast mest sitter jag i min egna lilla värld och dem får knappt kontakt med mig.
Och sedan gör dem narr av mig bara för att jag är så borta :(
Men jag tror jag kommer överleva iaf :D
Vi spelar ju lite kort och sådana saker också för att fördriva tiden då inga lastiblar kommer in för att väga sitt fina lilla skräp dem har med sig...^^
But anyways, I like It there =)
soffan
tvSnart jag jag kolla på Men in trees, som börjar kl 20.00 på tv 3 =)
Och sedan är det What about Brian, som börjar kl 21.00 i kanal 5 =)
Och sedan är det väl bara att försöka komma i säng.
Undra om jag somnar tidigare idag.
Hoppas det, så jag inte vill typ dö av trötthet när jag vaknar imon kl halv 6...=)


Jaaaa, vad ska man skriva om nu då.
Jag kan säkert skriva om tusen saker till, men det orkar jag inte och jag tror ärligt talat inte att ni orkar läsa ALLT jag skriver. För det skulle inte jag orka.
Detta inlägg är långt nog för att sucka över när man ser hur mycket jag egntligen har skrivit.
Men jag hoppas att ni kunde ta er ändå hit.

Ha det så bra, så kanske jag gör ett till inlägg lite senare ikväll.
Guppa lungt ;)
//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

*guppar lugnt*

2007-06-20 @ 23:17:22
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0