Saknad

sängFlugan<3Sitter här i min säng i mitt rum och ska lägga in bilder på datorn från mobilen.
Vix som har sovit över och hon sover fortfarande.
Hör djupa andetag från andra sidan rummet.
Hon är så sööt ^^

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Har inte hunnit kolla om det är bra väder eller inte.
För om det är bra väder så ska vi åka och sola, men ärligtalatMirry myra :P
så tror jag inte att det är bra väder :/
Det är ju borås vi snackar om, plus att det inte har varit så bra väder de senaste dagarna.
Men vi får se vad vi hittar på :D

Fick sms av Mirry innan, eller aa tidigt imorse, vaknade inte som tur var.
Men jag saknar henne jätte mycket även om hon bara varit borta i typ två dagar :(
Längtar tills hon kommer hem.

Imon ska jag ut och provjobba på sobacken.
Får la se hur det kommer att gå.
Ska upp hur tidigt som helst, för vi åker innan 7 hemmifrån.
Så himla tidigt, vet ej om jag klarar det :p
Men jag måste såå.....

Ska kolla på bildena nu.
Ha en underbar dag, för det ska jag försöka ha :D
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag är ju förkyld :/

2007-06-17 @ 22:34:32
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0