Omöjligt om man heter Johanna Berg

Fuck, jag önskade bara att man kunde stänga av sin hjärna och sina tankar ibland.
Det hade ju varit hur bra och skönt som helst.
Men nu kan man inte det.
Så jag kan nog sitta här och klaga i evigheter...

Dagen har väl varit okej,
var med honom och det var bara okej.
Han var tvungen att dra så tidigt,
så vi han inte vara med varandra så mkt :(
Få se om vi ses på torsdag eller inte.
För liksom varför skulle, en sådan söt och snygg kille vara intressear av mig?
Jag har verkligen svårt att tro att han skulle vara det...
Jag och mina fucking tankar och funderingar hela tiden.
Kan jag inte låta tiden och gå och se vad som händer utan att oroa mig?
Tydligen inte, det verkar vara omöjligt om man heter Johanna Berg..
F*******n

Till något trevligare.
Var med min fluga idag, på eftermiddagen/kvällen.
Vi hade det jättekul på "våran" bänk utanför grand.
Tog kort och skrattade otroligt mycket.
Men faan vad det var kul.
(Jag har bilder, men jag orkar inte lägga in, vi kanske gör det, vet ej)
Sedan på kvällen var vi på bio.
Oceans 13, den var jättebra.
Värd att se :D

Och nu sitter jag här i min säng och tänker och funderar som jag egentligen borde låta bli men som jag inte kan.
Lyssnar på ipoden och syrran sover i sängen brevid.
Trevligt.
Ska nog tvätta bort sminket snart, men jag orkar inte :p

Men ha det gött
Sov gott och dröm sött allihopa :D
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

det var det bästa med min dag idag (L) haha ^^

2007-06-13 @ 01:00:49
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0