Lista,lista,lista,lista och lite annat :D

Mörda mig inte nu, men jag har faktiskt en lista till.

10 första:
Första bästa kompis:
Josefin Östlund
Första bil: vet ej
Första kärlek: Fredrik
Första husdjur: Ina och kitty, mina två katter
Första semester: Kommer inte ihåg, var så lite då. Får la fråga mamma eller pappa :p
Första jobb: catering
Första köpta skiva: ooo, du tror jag ska komma ihåg det va?? :p
Första riktiga kärlek: Eddie
Första piercing: Öronen, ålder kommer jag inte ihåg.
Första konsert: kommer ej ihåg :p 

9 sista:
Sista alkoholdrycken:
Drink på krogen
Sista bilfärd: Taxiresa hem :D
Sista filmen du såg: Hmm, Ocean´s eleven, tror jag :s
Sista ringda telefonsamtal: Malin<3
Sista bubbelbadet: Badhuset?!
Sista spelade cd: Teas mix
Sista kyss: Festen 19/5
Sista gången du grät: Länge sedan, kommer inte ihåg :p
Sista måltiden: Potatisgratäng och oxfile som jag käkade på jobbet :p


8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nepp
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Tror inte det :S
Fått ditt hjärta krossat? Japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, hihi^^
Haft ett one night stand? Japp
Busringt till nån? Japp


7 saker du har på dig: (Jag har inte mycket på mig, men ska försöka komma upp i 7 saker :p)

1. Blått linne från vero moda
2. Svarta hipsters från H&M
3. Örhängen från JC och Guldfynd
4. Smink från ciluette och H&M
5. Guldarmaband från någon guldaffär i gbg
6. "silver" ring från vår eller höstmarkanden
7. Toffs från H&M


6 saker du gjort idag:

1. Sovit
2. Jobbat
3. Varit i knalle
4. Överfört pengar
5. Köpt en T-shirt
6. Sjungit singstar :D


5 favoritsaker:

1. Min ipod video
2. Min dator
3. Mina mjukisbyxor
4. Mina vita skor
5. Min mobil


4 personer du kan berätta allt för:
1.
De närmsta och bästa vännerna (Får inte plats att skriva alla, men ni vet vilka ni är hopps jag<3)
2. Proppen
3. Mig själv
4. Mig själv


3 val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad


2 saker att göra innan du dör: (bara Två saker, jag som har en lång lista :p)
1.
Resa runt i världen och jobba :)
2. Hoppa fallskärm


1 sak du ångrar:
Att jag tillät mig själv stanna i något som var dåligt.


Såå ännu en lista ni förhoppningsvis har tagit er igenom.

Ska bara berätta en sak som hände när jag jobbade idag.
Jag går som vanligt runt och plockar glas och cider/öl flaskor.
Jag är på väg mit min fina back som nästan är full och jag skulle precis börja gå mot köket då en kille kommer fram till mig och frågar om han får bjuda ut mig på middag.
Tro mig, jag blev skit chokad.
Visste inte riktigt vad jag skulle säga.
Jag visste iallafall att jag INTE skulle säga ja.
För han var inte snygg.
Men jag beundrar att han vågade gå fram till mig trots att han var ful.
För oftats brukar dem inte ha något självförtroende.
iallafall, Det visade sig att han var 32 år gammal och inget för mig.
Jag ursäktade mig snabbt och sa att jag var tvugen att jobba.
Under resten av kvällen verkade han var exakt där jag var hela tiden.
Skit jobbigt, hehe :p
btw, ikväll/natt var det så heta killar på grand.
Jag hade vela slita av mig arbetskläderna och släppt ut håret och börjat dansa mitt på dansgolvet :p
Men jag gjorde inte det, suck :p

Hoppas,Hoppas,Hoppas att jag och Malin kan jobba tillsammans i sommar.
Det hade verkligen varit hur kul som helst :D<3

anyways, ska dra mig nu.
Ha det så bra och så får ni läsa mer om mina tankar och äventyr imon eller någon annan dag.
Puss hej
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0