Jag är så himla bra :D

Söndagen är här, tråkigt.
För imon är det jobbet som kallar.
Det blir precis som när man går i skolan.
Man hatar söndagar för att man vet att det snart är måndag och man måste gå i skolan i fem hela dagar tills nästa helg kommer.
Men jag hoppas jag klarar av att härda ut även denna vecka.
Inte för att det är så tråkigt på jobbet, jag har ju min arbetskamrat.
Men det är så att man måste gå upp otroligt tidigt.
Börjar jobba redan vid 7.
Vilket betyder att jag måste gå upp 5 eller halv 6.
Alldeles för tidigt för en människa som jag.
Alltså väldigt morgontrött av sig.
trött

Jag funderar på att gå ner till knalle eller något.
Vill inte bara sitta hemma idag.
Eller så kanske jag ger mig ut på en cykeltur :D
Vi får se vart världen tar mig, hahah =)

Satt nyss och kollade igenom mina bilder jag har på min dator.
Och det är rätt många kom jag fram till.
Men det som var roligt var att jag hittade massa bilder på mig som blondin, haha.
Så här följer några bilder som jag vill dela med mig av, haha.



Dem är väldigt gamla men tänkte att ni kanske ville se dem iaf :P
Men ni ska självklart inte lämna denna blogg utan att ha få se några bilder på mig som brunett heller.
Så¨här följer några bilder på hur jag ser ut nu för tiden, haha.




Okej, det var det.
Ska nog hoppa in i duschen nu, så jag faktiskt kan göra något av denna vackra dag.
Hoppas ni får en underbar dag =)
//Johhy

Kommentarer
Postat av: h0nung

shit du passar såå mycket bättre som brunett!

2007-06-24 @ 20:07:25
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0