In my bed ;)

Nu sitter jag här i sängen och kan verkligen inte sova.
Jag borde verkligen somna nu, eller jag borde ha somnat för några timmar sedan.
Men jag kan inte sova :(
Jag ska upp jätte tidigt imon, så jag måste verkligen sova.
Jag vet det kommer inte göra någon skillnad om jag säger det om och om igen,
men man kan väl alltid försöka :p
Honey ;)
Läste Honey´s blogg innan och blev så avudsjuk att hon har varit på hultsfred.
Ville verkligen också åkt dit.
Men nästa år då så kanske :D

Vix med drink
Jaaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men de senaste dagarna har jag verkligen spenderat 24/7 med vix :D
Vi har haft skit kul, skrattat, gjort åt alldeles för mkt pengar, sovit, flamsat, klantat oss.
Jaa allt man kan tänka sig två unga (vackra,snygga,söta) tjejer kan göra i princip...
Men nu är lyckan slut (eller inte), ska jobba imon så inget mer vix 24/7, hehe :p

Allt jag köpt sista tiden:

* Alldeles för höga skor, skopunkten
* Jeans, MQ
* Vit, lite längre, T-shirt, MQ
* Vit "övertröja", MQ

* Mönstrad tröja H&M

* Underkläder, H&M
*  Bruna shorts, Cubus
* Svarta leggings, Lindex
* Parfym, H&M

Jag tror det var allt. Om jag kommer på mer LOVAR jag att jag ska meddela er direkt :p

Nej, nu ska jag ännu en gång försöka sova.
Ha en underbart skönt natt.
Sov skönt och guppa lungt :
//Johhy

jajajajag

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha men nu snackar vi ju iaf ;D (L) haha

2007-06-18 @ 21:58:57
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0