I don´t have any luck nomore :(

Nu sitter jag här igen, som jag alltid brukar göra.
Inte för att det är så himla kul.
Men jag gör det iaf...

Kul att jobba faktiskt, fast jobbigt att gå upp på morgonen :P
Annars är det helt okej, hahah :P^^

Skulle bara vilja säga att min älskade syster är den sötaste, gulligaste och goaste i hela världen.
Och det kan nog ingen säga emot. Älskar dig sis <333


Jag lovar jag är oturen själv känns det som nu.
Allt verkar hela tiden gå fel.
Varför ska jag drabbas, jag är väl ingen hemsk människa?
Eller är jag??

Aja men nu ska jag väl sluta tänka,
för saker och ting blir lättare då.
Plus att jag måste diska och duscha.
Det är mkt man ska hinna göra innan man kan sova :/
Och saken blir inte lättare heller när man vet att man borde sova eftersom man ska upp hur tidigt som helst.
aja nu ska jag dra mig.
Tjohej
guppa lungt
//Johhy

Kommentarer
Postat av: sofia

<3 älskar dig med!

2007-06-26 @ 22:55:57
Postat av: sofia

älskar dig med..<3

2007-06-26 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0