Händer och Fötter

Det har varit en alldelse underbar dag idag.
Trorts att jag hade matte prov...
Men vad kan man säga ibland gör man oväntade saker,
och jag har kommit på att det är bra:D

Orkar egentligen inte skriva, men skriver lite nu så ni ska få något att läsa.
Visst är jag snäll när jag tänker på er :p

Alla har typ drat från msn och nu sitter jag här ensam och är glad.
ska nog också dra snart och sova i mina underbart sköna säng.
Men jag vet inte, har inte lust att sova :p

Och just nu kliar det något fruktansvärt på mig hals:s
Ska försöka klia tillbaka.

Btw, när jag var på statoil innan med pappa för han skulle tänka, var jag inne och köpte en dricka då stod det en skylt:
"När det händer och fötter"
och så var det plåster i korgen.
Det var lite roligt, men mest för jag tänkte på Malin eftersom ofta brukar säga så :P
hihi

Kanske ska läsa lite i en av mina böcker:D
Ja det var en bra ide, det var länge sedan jag läste.
Men ha det så bra och ha en skönt natt
och gör inget som jag inte skulle göra :P

//Johhy

Kommentarer
Postat av: tee

ja va med vix när du smsade, fan va modigt av diiiiig:D (L)(L)

2007-06-06 @ 01:17:54
Postat av: Malin

Vaa hade dom tagit min replik utan att fråga.. fyy på dom! hehe love you (L)L)(L)

2007-06-06 @ 11:28:45
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0