Fucking shit

Jag känner mig verkligen helt förvirrad.
Och det som är värst är att jag inte vet varför.
Känns som jag har varit borta ett tag och kommer tillbaka och inte vet någonting.
Allt bara går runt omkring mig och jag står still och kollar på.
Men förhoppningsvis kommer jag inte känna så när jag vaknar imon =)

Varför är det så att vi hela tiden letar efter bekräftelse??
I alla fall så gör jag det.
Jag kände det tydligt idag, men jag vet inte varför :S
Alltså det är så himla svårt att veta varför man gör och känner vissa saker ibland.
Och oftast vill jag inte gräva djupare för då måste man deala med känslor man inte orkar.
Så det är bättra att låta det vara ytligt.
Det blir lättare då.
Inga förbindelser med känslorna.
Lättare att leva på något sätt.

Just nu gör pappa mat till mig <3
Är jätte hungrig, har inte ätit riktig mat på hela dagen.
Tonfisken jag tog med till jobbet idag var inte ätbar =(
Just nu kollar jag på Las vegas, det är så bra <3

Men men jag kanske bloggar lite senare.
Nu ska jag snart käka lite :D
Hej så länge
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0