Everything sucks :/

Nu sitter jag här i min säng och tänker allt för mycket.
Men det gör jag för det mesta så jag är van vid det.

Har en konstig känsla i kroppen som jag inte kan beskriva.
Men jag vet iaf att jag inte gillar den.
Jag gillar inte när det är såhär, jag borde göra något vettigt.
Borde inte hålla på så som jag gör.
Vore det bättre om jag hade gjort annorlunda i livet?
Hade det varit annorlunda om jag inte sagt nej till dig?
Det kommer jag ju aldrig få veta, så det kanske är bäst om jag ALDRIG tänker på det igen?!?
Ibland äter minnen upp en inifrån...

Kollade på The island igår.
Den var faktsikt riktigt bra :D

Har ni aldrig stannat upp ibland och frågat er själva vad ni egentligen gör med livet?
Jag brukar iaf känna så ibland.
Det känns liksom som jag hade kunnat få ut mkt mer av livet på något sätt.
Jag vet, det är konstigt.
Men det är så jag känner ibland :S

Men jag tänker väl för mkt och funderar för djupt...
Men samtidigt är det kul, men inte alltid.
Haha, jag bara svamlar om allt möjligt nu :P
Jobbigt, jobbigt, jobbigt :S

Ska snart gå och kolla på CSI NY :D
Det är bra :D

Ha det gött
Guppa lungt;)
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Mirrsy

naaw gumman!!!
onskar jag vore dar nu!! saknar dig sa!!!!

2007-06-30 @ 02:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0