Darling, I miss you soo :'(

Hade tänkt att skriva lite i min blogg nu.
Men ni får ta och vänta lite eftersom jag måste damsuga mitt rum först.
Ha tålamod gott folk, jag är snart tillbaka =)

Då var det klart.
Nu ska jag bara plocka i ordning lite, men det gör jag inte nu.
Det tar jag senare eller nåt :Pparfym

Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag kollade klart på Shrek 3 och sedan fixade jag mig för att göra knalleland osäkert,
haha, inte osäker kanske.
Men jag gick iaf ner till knalleland och kollade runt lite.
Hade redan bestämt mig hemma att jag var tvungen att köpa en ny parfym till ett relativit billigt pris.
Det är jobbigt när man inte har så mycket pengar man önskade :/
Men iaf så hittade jag en parfym, Mexx - ice touch.
Den luktar jättegott :D
Sedan åkte jag hem till Malin för att ge hennes alldeles försenade present, men det fick gå ändå.
Hon fick en underbart fin klocka av mig, hehe :D
Hon blev glad, vilket var den raktionen jag hade förväntat mig.
För man vill ju att saker man köper till folk, presenter, skall vara bra =)
Och nu är jag hemma.
Ska nog kolla på film eller något snart.


Tänkte vara lite djup och skriva om mina tankar och funderingar.
Men jag orkar inte just nu.
Jag tar det väl en annan gång när jag är på det humöret.

Saknar dig så otroligt mycket Mirry,
kom hem till mig nu och alla andra såklart, hehe =)
Men Hoppas du har det bra ändå.
Älskar dig gumman <3

Ha det bra.
Guppa lungt
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den var superfin! tack tack tack! Loce you darling! pussar

2007-06-24 @ 21:49:31
URL: http://moonightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0