Dags för en lista, det var såååå länge sedan...:p

Ännu en lista om intressanta mig :D
Det är bara läsa och njuta av mina underbara svar, hehe :p



skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Jaa det skulle jag nog kunna vara ;)
vilken årstid tycker du bäst om? sommar<333
brukar du sjunga i duschen? Oftast, detär ju skit kul :D
vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll och simhopp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske,det har ju inte hänt mig än, men...
vad är viktigast för dig? Mina nära och kära och att leva livet :D
laddar du hem musik och film från internet? Det händer väl:p
vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spara lite, ja jag vet jag tänker på framtiden , och så skulle jag resa och shoppa:D
vad är det bästa med julafton? Jag tycker inte julafton är så kul, men det roliga är väl att hela släkten träffas.
tänker du mycket på ditt utseende? Jepp, mångagånger dagligen :/
vad får dig att slappna av? Vännerna och lyssna på musik.
är du mörkrädd? ibland :p
vilken färg är snyggast? svart och röd:D
tycker du matte är svårt? Jepp, nu för tiden. Jag har tappat mina bra kunskaper somjag hade på högstadiet :p
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, men det skulle inte skada att ha det :p
vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar :D
när går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? tidigast vid 10
på vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På föremål eller närmsta person.
tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? vet ej...
har du piercing? Jepp i öronen :D
bråkar du och dina syskon ofta? Det har väl blivit lite lugnare på senare tiden :p
vem är den viktigaste personen i ditt liv? Det ärmånga som är viktiga. Speciellt Familjen och vännerna <3
läser du ofta böcker? Jaa det gör jag, jag älskar att läsa böcker :D<3
vad föredrar du för sorts filmer? komedier, verklighetsbaserade eller skräck (jag är livrädd men ändå)
vad slösar du mest pengar på? kläder (jag oftast inte behöver), fika, krogen
vill du gifta dig? ja, någon gång i framtiden :p
vill du ha barn? jepp, i framtiden :D
vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? grey's anatomy, friday night light, UG, DH, Kyle XY, CSI. Ja som ni ser är det en hel del. Men jag blir inte galen om jag missar något..hehe (Känn dig träffad sofia:p)
vilka länder har du varit i? sverige, danmark, tyskland, österrike, italien, norge, spanien, Frankrike, Australien, singapor, Grekland, England,
vilka husdjur har du haft innan? Har katter nu :@
är du bra på att laga mat? Jag kanväl säga att jag är hyfsta bra:D :p
var badar du helst? Där det är sand botten och inget annat gojs+att man ska ha fri sikt ner tillbotten, då är jag välnöjd :p
vad dricker du för alkohol? cider, öl, drinkar
vilka djur är du mest rädd för? vet inte, orkar inte tänka efter :p
vad tycker du om monarkin? Orka...:p
vilka språk kan du? svenska, engelska, lite tyska
har du någon gång skadat dig allvarligt? Räknas bruten handled?
vilken kändis är hetast? Många, orkar inte skriva alla:p
gillar du att dansa? I love it :)
vad har du för klädstil? uhm, beroende på humöret
är du flygrädd? Nepp :D
vad tycker du om rökförbudet på krogen? bra, så alla andra som inte röcker drabbas lite mycket.
vad dricker du helst när du är törstig? kolsyratvatten :D Det är den bästa törstsläckaren :D
vilken är din favoritglass? glass som glass :p
tror du på ett liv efter döden? jag vet inte, men ja hoppas på att det finns nåt mer.
vilket kaffe sörplar du helst? cuppoccino :D
vilket mobilmärke föredrar du? sony ericsson, eftersomjag har det :p 
vill du gå ner i vikt? ja, en massa :D
vad har du för personlighet? uhm, jag är mig själv, hur man nu beskriver det :p
har du varit deprimerad? yes, hur kan man undvika o göra det under den mörka vinterperioden?? :S
tycker du om sushi? Jepp :D
tror du på livslång kärlek? Jag trorpå detnär jag varit med om det :p
vad äter du helst när du ser på film? popcorn
lever dina föräldrar tillsammans? Nej, det gör dem inte :)
skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Jaa det skulle vara skit coolt, vill verkligen lära mig självförsvar :D
har du tandläkarskräck? Tror inte det :p det var länge sedan jag gjordenågot riktigt obehagligt där :p 
vilken hårfärg har du naturellt? Ful färg :p
biter du på naglarna? Jag försöker att inte göradet :D
är du beroende av något? Min dator, ipod, tv osv. :D
vilka internetsidor besöker du varje dag? En massa bloggar och massa communitys :D
hur ofta motionerar du? Skolans idrott, cyklar fram och tillbaka till skolan,. Faktiskt så cyklar jag över allt eftersom jag inte orkar lägga pengar på ettbuskort+att om jag cyklar behöver jag inte gå upp lika tidigt på morgonen :p


Så jag hoppas ni tog er igenom hela listan :D

Just nu sitter jag i workshoppen i skolan och bloggar lite eftersom jag har rast, ellersåå :P
Har gjort omprovet i kemi nu och det känns som om att jag kommer klara det.
Om inte hoppar jag fan av skolan ( sådetär fan bäst att jag får G nu, haha. vill ju ha utbildning trots allt :p)
Nu är det snart helg, men ingenavslappning för det.
Ska jobba och plugga, kanske inte världsroligt, men detmåste ju göras. Det ärju inte så långt kvar nu.
Det är det man får ha i bakhuvudet och kämpa in i det sista nu :D
hehe, jag låter som mamma, haha, asg :p'

Studiebidraget kom igår och jag har redanslösat 500 kr :(
men men det varpåviktiga saker, haha (eller inte :p)
sedan har jag satt inte lite på mitt sparkonto också, såjagär nöjd:D

Men men jag orkar inte skriva mer nu så ni får ha en go dag,
ha det underbart <3
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

jag skumma igenom listan :$ hahaha men tänk.. det är sommarlov snart :D:D:D (L)

2007-06-01 @ 17:36:54
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0