Välkomsdrinkar och Raketer

hehebuuDet nya året är här och allting är desamma. Samma som det alltid har varit. Men å andra sidan så ska det väl inte hända så mycket bara för att det blir ett nytt år. Men det skulle vara roligt om något dramatiskt hände, men det gör det aldrig. Okej nu svamlar jag bara om en massa strunt saker ignorera mig, lr nåt :P



Vix med drinkDe nya året firade jag med att ha en liten fest hemma i lägenheten, med mina närmsta kompisar. Det var riktigt kul och mysigt. Och berömd kock som jag är hehegjorde jag utsökta snittar som man kunde äta. OBS ingen blev matförgiftat så jag ser uppdraget som lyckat :D
Däremot hade Tea lite svårt med att veta vad saker och ting var. Avokado har helt plötsligt blivit kiwi något jag inte visste, men nu vet jag :P Jag och Malin fixade även utsökta välkomsdrinkar, som var rosa btw och serverades i martiniglas med sockerkant :P
Vi snackade, dansade, drack, åt och hade skit kul :) Precis som ett nyår ska vara.
När det väl började dra ihop sig till de nya året gick vi till vattentornet för att kolla på alla underbara fyverkerier. Det var trevligt och fint att kolla på. Men blev skrämd och trodde att jag skulle få en raket i mig så jag stannade inte :Ddär så länge utan begav mig hem i regnet. :P
Allt slutade med att vi gick och la oss runt 5-6, kommer inte riktigt ihåg :P
Dagen efter blir alltid lika slapp och det ända man gör är ty att gå upp äta lite sedan gå och lägga sig igen, så det var typ det jag gjorde också :)Mirry och vix

Det nya året är inte direkt perfekt och det har inte börjat så heller men för hoppningsvis kommer det att blir  bättre ju längre in på året vi kommer. Man kan ju alltid hoppas och vänta. Vad ska man annars göra? För vänta är det ända jag gör nu för tiden och tro mig det är skit tråkigt :(

Btw så fyller Mirry snart 18, Gud gumman vad du har blivit stor :)
Älskar dig så himla mycket.

Ha dt
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Tea

hahaha, det såg faktiskt ut som kiwi! :D

2007-01-08 @ 18:52:54
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: Vicky

it was fuuuuun :D love ya

2007-01-09 @ 18:51:40
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0