Lite att läsa

Jag hade tänkt att vara lite djup idag när jag bloggade, men jag orkade inte. Jag behåller mina tankar i huvudet idag, det är alldeles för rörigt i mitt huvud för att jag ska orka ordna till dem och sedan skriva ner dem :P
Vill bara säga en sak, orka med känslor av alla slag :S

Dagens klädsel: Svarta byxor, vitt baslinne, en randig tröja och svarta vinter skor ;)
Dagens låt: Death Cab For Cutie - I will follow you into the dark
Dagens dusch: För ca 3 timma sen i badhuset :p
Dagens frisyr: Förjävlig :/
Dagens smink: Vardagssmink (Inte för att det ser annorlunda ut annars :p)
Dagens händelse: Alla snackade om en viss sak :p
Dagens planer: Plugga och Träna
Dagens vill ha: En resa utomlands :D
Dagens inte vill ha: SNÖ :(
Dagens saknad: Spanien <3
Dagens tråkigaste: Att gå till skolan :(
Dagens roligaste: Badhuset 
Dagens finaste: Ingen :p 
Dagens måste: Plugga :(
Dagens dricka: Äcklig pucko, som malin hade köpt :p
Dagens köp: En chokladbit
Dagens mat: Chickennuggets, ris och currysås :)
Dagens sjuka: Förkyld :/
Dagens kärlek: Orka med kärlek just nu ;)
Dagens längtan:
Min födelsedag 19/3
Dagens mående: Bra, tror jag :S


Senaste...
...Låt du hörde:
Christina Aguilera - Oh mother
...Film du såg: Hildago
...Mat du åt:
Chickennuggets med ris och currysås
...Kram: Malin
...Fest:
Conny´s fest i Äspered
...Känslan:
Ångest :s
...Ilska:  Klassen, lite :p
...Resa: Hem :)
...Glädje:

...Dröm: En sjuk dröm som jag glömde sekunden jag vaknade :p 
...Boken du läste:
Ett annat sätt att vara ung- Per nilsson
...Personen du träffade: Mamma ;P
...Personen du pratade i telefon med: Pappa ;D
...Personen du fick sms av:
Malin<3
...Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig? :O (Har inte 7-eleven här... och ja jag vet att man kan äta en sån korv ändå :P)
...Gången du var utomhus: För någon timme sen när jag gick från busshållplatsen till lägenheten :P
...Gången du sov: Idag. Vaknade vid halv 7 :@
...Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det kommer jag inte ihåg, det måste ha varit när Sofia eller jag fyllde år förra året (Skilda föräldrar)

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
Har faktiskt inte tänkt på det ( Ofta man gör det :S)
Hur många skrivbordsikoner har du?
Måste kolla…13 st
Hur gör man dig glad?
Skämta och va rolig :P
Vilken är din favoritkroppsdel?
Min rumpa, men bara ibland :P
Hur snabbt kan du cykla?
Jättesnabbt :P
Vem är världens sexigaste?
Jude Law, hans accent och utseende är sexigast i filmen Alfie
Vem älskar du mest i hela världen?
Vänner och familj, men just nu orkar jag inte älska någon, orka med känslor och sånt :/
Vilka språk kan du?
Svenska och Engelska
Kanin eller hare?
Kanin
Vad säger du om jag säger 42?
33
Cola eller fanta?
Cola
Vad är du allra bäst på?
Är dålig på allt :S
Favoritbok?
Har många :)
Favoritfilm?
Även här har jag många ;)
Favorituttryck?
Små konstiga ljud om det räknas (Malin vet vad jag menar, hehe) :p
OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
Inga...
Kan du stoppa din lilltå i örat?
Vet ej, har itne prövat på länge :P
Långt eller kort hår?
På tjejer lr killar?
Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?

Röd :D
Hur många brödrostar har du hemma?
Ett tag hade vi typ 4 men nu har det bara blivit en kvar :P
Tycker du om anime?
huh?
Och manga då?
wtf
Vad bör folk veta om dig?
Att jag är högljud :P
Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
Spanien, England eller Australien
Regn eller snö?
Inget av dem, men om jag måste välja så får det väl bli snö, bara det inte är slask ;)
McDonalds, Burger King eller Sibylla?
Max ;P
Vilket gör du hellre sover eller lanar?
Självklart lanar, haha skojja bara, sova såklart ;)
Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
Faktiskt inte, jag orkar inte plugga så jag kan sitta här ett bra tag till :P
Hur fort dricker du 153 cl cola?
Det vill du allt veta va? :P
Vad tänder du mest på?
Kom hit så får du veta :O :P
Vad är det pinsammaste du har gjort?
Många många saker. Gör pinsamheter dagligen :P
Bil eller motorcykel?
Motorcykel, inget går upp emot att sitta där och känna hojjens rörelser och vinden mot kroppen, vilken frihets känsla :D
Har du allvarliga psykiska problem?
Hoppas jag inte, men om du skulle fråga mina kompisar så kanske dem hade svarat annorlunda:P
Bästa raggningsrepliken?
Vet ej :S
Finaste färgen på ögon?
Intensivt blåa, tror jag :P
Är du sömnig?
Alltid, skolan tar kål på en :P
Är inte Gollum typ världens sexigaste?
Joo om man är blind :P
Hur många lampor har du i ditt rum?
2
Biter du på naglarna?
Händer ibland, men jag försöker att inte göra det ;)
Vad heter ditt monster under sängen?
har dödat det för länge sedan...
Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då? va? va?
Jaa, om jag får fundera ett tag ;)
Hur stor skärm har du?
15"
Favoritparfym?
Puma-create
Gör du just nu (förutom att svara på detta)?
Lyssnar på musik
Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
När man vaknar av sig själv och känner sig utvilad ;)
Färg på tandborste?
Grön
Hur ofta städar du ditt rum?
Så sällan det bara går, orka. (Om jag inte är inne i en städperiod, då gör jag det betydligt oftare)
Sommar, vår, höst, vinter?
Sommar...eller jag gillar hösten så himla mkt med. Det är något visst med den. sommarn är precis slut och man tänker tillbaka på allt roligt som har hänt under sommaren och man känner sig deppig på ett bra sätt, om det nu går :) Det dåliga är att skolan börjar igen efter ett fantastiskt sommarlov (Förhoppningsvis)
Chips eller godis?
Båda^^
Födelsedag?
!9/3
Vad är ditt motto?
Allting händer för en orsak ;)
Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
Nej, mer frågor :D


Hoppas ni tog er ända hit :D
Over and out
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0