segare än segast


Jag sitter i skolan nu.
Det är tråkigt.
Eller drygt rättare sagt.
Har inte gjort ett skit.
Fast jag borde.
Det suger.
Men jag orkar inte.
För idag är inte allt på topp.

Var ute med My darling igår, hade riktigt roligt.
Ett mer detaljerat inlägg om kvällen kommer, so be patient =)

Ska snart dra från skolan för att gå till optikern för en check up för mina linser.
Men jag vet inte hur det ska gå idag eftersom jag inte ser så bra eftersom jag är så himla trött och ögonen är heöt torra typ. Men men får se vad optiker säger...

Sitter och lyssnar på musik och tänker...
Eller nej jag tänker inte, det orkar jag inte.
Är seg i hela kroppen inklusive hjärnan  =P

//Johhy

ps. Jag är bara så himla bra =)


Kommentarer
Postat av: Malin

väntar
med spänning tills ikväll.. vem vet men kanske får veta saker man inte visste själv (eller kommer ihåg) pussar älskar dig Darling... (L)

2007-08-31 @ 14:30:53
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0