ohumoristisk humor

Sommaren är snart slut.
Iaf är lovet snart det och jag vill inte det.
Det är så mycket jag inte hunnit göra, sånt som hör sommaren till.
Sånt man gör när det är SOL och VÄRME ute.
Men denna sommaren har gått emot mig.
Mitt sista sommarlov någonsin, tror jag.
Det känns ju lite surt att den inte har varit så bra.
Men vad ska man göra?
Leva livet som det är =D

Men nu har man något att se fram emot iaf.
Novemberlovet, jag längtar sååååååå =)
We are going to rock London =D

Nu är jag äntligen hemma igen.
Eller alltså, har inte sovit hemma på två nätter, ganska gött.
Första hos Mirry och sen hos Vix.
Fan va kul vi har haft de senaste dagarna.
Cicci har varit här och det har varit så jäkla kul.
Hon har åkt nu =(
Men så snart vi har tid måste vi ses igen.
Antigen om hon kommer hit till Borås igen eller så åker jag till Falkenberg =D
Fan vad kul vi haft tejer, måste definitivt göra om det snart =)

Måste bara skriva med detta:
Vi sitter runt bordet hemma hos vix och Mirry skulle förklara vår humor.

V, C, J: hahahah
M: Om folk skulle hört oss skulle dem tycka att vi hade ohumoristisk humor.
V, C, J, M: hahaha
J: Annars kan man säga dålig humor?

Gumman, mår du bra?
Haha.
Men du lär väl dig det till slut också =P
Älskar dig <3<3<3

Allt blir bara fucked up om man blottar vad man känner,
därför slutar jag med det nu.
Det kanske blir bätter såhär då...

Har så mycket i huvudet så jag kan inte få ordning på allt så det kommer ut rätt här.
Därför få ni nöja er med vad ni har fått läsa hittills, för nu ska jag göra annat.
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0