Jobbigt

Skolan har bara pågått i 2 dagar och jag är redan deppig.
Nu borde ni verkligen förstå hur mycket jag hatar skolan.
Jag har alltid hatat skolan, men nu är det nog mer än någonsin.
Jag vet att det är sista året, men det gör inte saken så himla mycket bättre.
Inte om man har gått 11 år i skolan och nu ska ytterligare gå ett år till.
Det säger stopp någonstans.
Men kan det var för att man vet att man är så nära slutet nu?
Att man bara har 10 månader kvar av denna skiten och sedan är man fri?
Jag tror det är så.
För du vet när du har sprungit jätte längre till exempel och så ser du mål och du bara har 50 meter kvar, då känner du dig tröttare än någonsin och att det är "jättelångt" kvar. Men det är bara för att ma ser målen och är så himla nära och man vill verkligen nå dit så snabbt som bara den, men man är för trött för att springa snabbare och helst hade man bara velat lägga sig ner och ge upp.
Ungefär så är det med skolan också.
Det suger röv, tycker jag.


Tänker. Fel. Panik. Ledsamhet. Orolig. Ont. Ledsen.
Jobbigt. Arg. Känslor. Vill ha. Söt. Konstig. Ensamt.
Väntan. Längtan. Besviken. Sur. Tungt. märkligt.
Gilla. Sakna. Träffas. Tid.

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0