Jobbigt

Jag vill också komma bort från Borås.
Jag vill också.
Det är orättvisst att alla andra får göra saker utom jag.
För jag måste bara jobba hela tiden.
Okej det är bra att jag fick jobb i sommar, det är inte det jag klagar på.
Men jag vill ha lite ledighet också.
Är det så mkt att begära?
Det tycker iaf inte jag.

Sitter här i soffan och lyssnar på musik.
Har precis kollat på en av 3 filmer som jag har hyrt idag.
Hade tänkt och kolla på en av dem med en person,
men det verkar inte bli så.
Får helt enkelt kolla på alla själv.

Vet ni vad jag ska göra nu?
Jo, jag ska bädda min säng.
Som jag egentligen skulle gjort innan när jag städade.
Men jag orkade inte så jag struntade i det =P
Alltid lika skönt när sängen är nybäddad med rena lakan =)

Ha det bäst =)
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0